Kesäteatteri Heinähattu, Vilttitossu ja Littoisten riiviö

Kesäteatteri Vaskion puutaivas (Kavalontie 68, Vaskio) esittää näytelmän Heinähattu, Vilttitossu ja Littoisten riiviö.

"HEINÄHATTU, VILTTITOSSU JA LITTOISTEN RIIVIÖ

on koko perheen hupaisa näytelmä siitä, kun kylään ilmestyy tihutyön tekijä, jonka arvellaan olevan lähtöisin Littoisista. Kylän tarmokkaat poliisit Isonapa ja Rillirousku lähtevät oitis riiviöjahtiin. Samaan aikaan Kattilakosken perheen valtaa mystinen puhumattomuuden syndrooma, ja sen aiheuttajaksi epäillään hiljattain pidetyssä urheilukilpailussa tapahtuneita vilppejä. Onnistuvatko poliisit nappaamaan salaperäisen riiviön ja tehoaako Alibullenin neitien terapia umpiniskaisiin puhumattomiin?

Hauskassa ja vauhdikkaassa kesäteatteriesityksessä viihtyy koko perhe! Esityksen lomassa voi nauttia kahvion sekä myyntipisteen antimista keskellä Perinnemäen rauhaisaa idyllistä metsämaisemaa.

Ohjaus: Rami Laaksonen
Käsikirjoitus: Sinikka Nopola ja Tiina Nopola
Kesto: noin 1h 30min väliaikoineen
Katettu pääkatsomo!"

MLL Halikon yhdistys tarjoaa la 3.7.2024 klo 18 esitykseen liput alennettuun hintaan
MLL-jäsenille 7e/lippu
ei-jäsenet 12€/lippu

Lippuja tarjolla rajoitettu määrä, joten toimithan nopeasti!

Sitovat ilmoittautumiset ja lipun maksut 14.6. mennessä!

Mobilepay-numero: 3824FC
Viesti: Lipun tilaajan nimi + Jos jäsen, niin minkä yhdistyksen

Varaa lippusi alla olevan lomakkeen avulla. HUOM! Ilmoita jokainen osallistuja erikseen, lippuja rajoitettu määrä.